sâmbătă, 5 iunie 2010

Acum nu chiar...

Acum vreau sa mor macar macar pentru o ora, sau o parte din mine sa amorteasca.
Acum vreau sa culeg sute de flori de iasomie pana incep sa vestejeasca.
Acum vreau sa imi formez numarul , sa raspund la telefon si sa vorbesc cu mine.
Acum vreau sa inchid usa cu lacatul si sa ies pe geam.
Acum vreau sa merg kilometri desculta si sa adorm pe podul unui rau.
Acum vreau sa ma arunc de la etaj de atatea ori si sa ajung de fiecare data in patul meu la loc.
Acum vreau sa inot intr-un ocean doar al meu si sa deschid un magazin pentru greseli.
Acum vreau sa miros cuvintele si sa gust aroma noptii

Mi-am dorit de atatea ori sa ma distrug si sa renasc pentru a scapa de tine , dar de fiecare data te-ai intors in lumea mea deghizat in altceva. Alt om, o pasare, sau doar o perna , te am mereu in jurul meu si ma sufoc. Ma sufoc, nu mai pot respira, un zambet nu se cumpara asa usor. Ai vrut? cauta-l in magazin. Nu in mine. Prefer sa dorm decat sa ma trezesc cu tine.

Un comentariu: